Jaką formę magnezu wybrać dla siebie?

Dagmara Miszczak - Fizjoklinika Gorzów - Fizjoterapia, Akupunktura i Masaż - jaki wybrać magnezSkurcze nóg, bóle stóp, drgające, napięte mięśnie, zmęczenie, osłabienie, nudności, bóle głowy, bóle miesiączkowe,
bezsenność, niepokój, nadpobudliwość, rozdrażnienie.
Większość z nas ma braki magnezu w organizmie. Próbowałeś już kąpieli magnezowych?

Cała moja rodzina stosuje kąpiele magnezowe.
To proste.

1) W sklepie ze zdrową żywnością kup chlorek magnezu albo siarczan magnezu.
2) Wlej do wanny dużo wody, żeby całe ciało było zamoczone. Woda ma być gorąca lub bardzo ciepła (oczywiście jeśli dobrze znosisz kąpiele w wyższej temperaturze)
3) Wsyp 2 szklanki chlorku magnezu lub siarczanu magnezu.
4) Opcjonalnie – dodaj kilka kropli naturalnego olejku (np. lawenda lub cytryna). Zrobisz przy okazji aromaterapię.
5) Pozostań w wodzie 20-30 minut. W razie potrzeby dolewaj ciepłej wody.

Stosuj 1-2 razy w tygodniu.
Jeśli nie masz wanny – mocz stopy w misce z gorącą wodą. Pół szklanki magnezu na miskę wody.

Miłego magnezowania się!

Mogą spodobać Ci się inne artykułu:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *